wtorek, 26 lipca 2016

Czasem się poobiadasz, a tu...

Niespodzianka! Stajesz na wadze, a Twoja waga nie wzrosła. Ba! Nawet zmalała..  ufff, już myślałaś,  ze po wczorajszym obiadaniu  się przytyjesz.. Tylko nie rób  już tego dzisiaj, bo szybko zaczniesz znowu dużo jeść..I puf.. już niespodzianki nie będzie.

Od czasu do czasu można sobie podnieść kalorie i zjeść więcej, coś przyjemnego, co się lubi, a nie chce się wpaść w jakaś chorobę. Ja wyznaczam sobie jeden dzień w miesiącu, w resztę jem do 800  kalorii.
Czasami specjalnie trzeba pokazać, że się nadal je tak jak wcześniej.. można i udawać, ze bierze się jakieś chrupki itp. A czasami  jest się zmuszony np. przy stole i nie masz wyjścia musisz.zjeść..
Niestety no, ale potem warto poćwiczyć
Ja wczoraj sobie pod wieczór cwiczylam godzinę. Tylko hula hop, bo kurczę,  ja nic nie umiem
Mam nadzieję że chociaż to coś daje. Czuję wprawdzie lekki ból w okolicach wystających kości tych pod talia, ale kto to wie.
Ważne jest też ubranie. Popełniłam błąd bo cwiczylam  w staniku i legginsach, no i musiałam się tłumaczyć ze po prostu wróciłam do wcześniejszej wagi przed szpitalami i graniem antydepresantow
 Na razie jest ok.

4 komentarze:

  1. Hula hop jest świetne na talię ;) Trzymaj się chudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła niespodzianka. Ten dzień wolny raz w miesiącu zaszkodzić nie zaszkodzi~
    Hula hop czy inne ćwiczenia... Ważne, że coś! Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń