wtorek, 2 maja 2017

DAJĘ RADĘ

Skończyłam klasę maturalną i naprawdę się cieszę z ttego powodu. Tak, powinno się to stać rok temu, ale już nie żałuję- poznałam nowych  ludzi i nabrałam motywacji do nauki i czytania książek. Wiem również, co mogą odczuwać osoby w depresji. Cieszę się, ze po dwóch latach wygrałam. Cieszę się, że żyję. Wiem, że pewnie będą jeszcze chwilę smutku, ale wiem również, że i tak warto żyć. Mam tyle możliwości. Decyduję o tym z kim chcę być, rozmawiać, co robić. Nie będę bac się odzywać, bać się ludzi i nie będę niesmiała. Za dużo trace. Jestem zmotywowana i staję się coraz pewniejsza siebie. Nie mogę przejmować się opinią innych..za dużo jest ludzin świecie, ja mogę robićć co chcę i nie będę nikogo udawać. Chcę być odważna. JESTTEM ODWAŻNA.
4 maja pierwsza matura. Może nie jestem bardzo dorze przygotowana, ale dam radę. Nie ma sie czego bać, najwyżej poprawię wyniki.  CZUJĘ, ŻE MOGĘ WSZYSTKO. WRESZCIE W TO UWIERZYŁAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz